Nastavení oznámení o doručení výpisu do přímého bankovnictví
Účel obrazovky
Tato obrazovka slouží pro zadání oznámení o doručení elektronického výpisu do přímého bankovnictví (aktuálního i archivního). Zobrazí se buď zvolením v menu OZNÁMENÍ|Ostatní oznámení|Výpisy nebo z okna Přehled oznámení zvolením odkazu v příslušném oznámení. Elektronickou formu doručování aktuálního výpisu je možné nastavit přes okno Přehled nastavení výpisů, o archivní výpis je možné požádat prostřednictvím okna Žádost o archivní výpis.
Pokud je nastavena služba pravidelného zasílání oznámení, obdrží příjemce, který je nadefinován, na vybraný kanál zprávu o doručení výpisu - tzn., že výpis je již k dispozici v okně Dostupné výpisy. Oznámení je v závislosti na typu zasíláno online (v okamžiku vzniku události), nebo dávkově v Obchodní dny Banky (od 7:00 hod).
Oznámení je možné zasílat prostřednictvím SMS na mobilní telefon, případně na e-mailovou adresu nebo na faxové číslo.
Upozornění: Toto oznámení není zasíláno v případě nastavení zasílání výpisu elektronicky e-mailem.
Popis obrazovky
Prvek | Popis |
Číslo účtu | Roleta pro výběr účtu, k jehož výpisům se oznámení vztahuje. |
Skupina výpisů | Roleta pro výběr požadované skupiny výpisů (všechny, výpisy k účtu, karetní výpisy, oznámení o zůstatku, ostatní). |
Příjemce zpráv | Slouží k výběru příjemce z Adresáře příjemců oznámení. |
Kanál | Umožňuje vybrat jeden z kanálů (SMS, e-mail, FAX), u nichž má příjemce vyplněnu konkrétní adresu. |
Číslo/adresa | Údaj doplněný z Adresáře příjemců oznámení – konkrétní číslo nebo adresa. |
Odkaz Přidat příjemce | Po zvolení odkazu bude přidán další řádek pro zadání dalšího příjemce oznámení. |
Odkaz Odebrat | Po zvolení odkazu bude odebrán příjemce oznámení. |
tlačítko Storno | Zobrazuje se pouze při úpravě existujícího oznámení. Zavírá okno a vrací uživatele zpět do původního okna Přehled oznámení. |
tlačítko Podpis a uložení... | Otevře okno Autorizace oznámení o doručení výpisu do přímého bankovnictví. |
MojeBanka Business