Nastavení oznámení o doručení výpisu do přímého bankovnictví

Účel obrazovky

Tato obrazovka slouží pro zadání oznámení o doručení elektronického výpisu do přímého bankovnictví (aktuálního i archivního). Zobrazí se buď zvolením v menu OZNÁMENÍ|Ostatní oznámení|Výpisy nebo z okna Přehled oznámení zvolením odkazu v příslušném oznámení. Elektronickou formu doručování aktuálního výpisu je možné nastavit přes okno Přehled nastavení výpisů, o archivní výpis je možné požádat prostřednictvím okna Žádost o archivní výpis.

Pokud je nastavena služba pravidelného zasílání oznámení, obdrží příjemce, který je nadefinován, na vybraný kanál zprávu o doručení výpisu - tzn., že výpis je již k dispozici v okně Dostupné výpisy. Oznámení je v závislosti na typu zasíláno online (v okamžiku vzniku události), nebo dávkově v Obchodní dny Banky (od 7:00 hod).
Oznámení je možné zasílat prostřednictvím SMS na mobilní telefon, případně na e-mailovou adresu nebo na faxové číslo.

Upozornění: Toto oznámení není zasíláno v případě nastavení zasílání výpisu elektronicky e-mailem.

Popis obrazovky

Prvek Popis
Číslo účtu Roleta pro výběr účtu, k jehož výpisům se oznámení vztahuje.
Skupina výpisů Roleta pro výběr požadované skupiny výpisů (všechny, výpisy k účtu, karetní výpisy, oznámení o zůstatku, ostatní).
Příjemce zpráv Slouží k výběru příjemce z Adresáře příjemců oznámení.
Kanál Umožňuje vybrat jeden z kanálů (SMS, e-mail, FAX), u nichž má příjemce vyplněnu konkrétní adresu.
Číslo/adresa Údaj doplněný z Adresáře příjemců oznámení – konkrétní číslo nebo adresa.
Odkaz Přidat příjemce Po zvolení odkazu bude přidán další řádek pro zadání dalšího příjemce oznámení.
Odkaz Odebrat Po zvolení odkazu bude odebrán příjemce oznámení.
tlačítko Storno Zobrazuje se pouze při úpravě existujícího oznámení. Zavírá okno a vrací uživatele zpět do původního okna Přehled oznámení.
tlačítko Podpis a uložení... Otevře okno Autorizace oznámení o doručení výpisu do přímého bankovnictví.

MojeBanka Business