Zrušení povolení inkasa pro O2 - pevná linka/internet
Účel obrazovky
Tato obrazovka umožňuje zrušit povolení inkasa pro platby za pevnou telefonní linku společnosti O2 Czech Republic a.s. Zrušit povolení v aplikaci MojeBanka Business mohou všichni uživatelé s přístupem k účtu (zletilí i nezletilí).
Požadavek na zrušení povolení inkasa pro O2 Czech Republic a.s. nevstupuje do vícenásobné/víceúrovňové autorizace.
Komerční banka předává 25. den každého měsíce požadavky na zrušení povolení inkasa společnosti O2 Czech Republic a.s. Pokud není 25. den v měsíci Obchodní den, termín se přesouvá na nejbližší předchozí Obchodní den. U společnosti O2 tedy dojde ke zrušení povolení inkasa od následujícího kalendářního měsíce po předání těchto požadavků.
Popis obrazovky
Prvek | Popis |
Číslo účtu | Číslo účtu (vlastní, povolující účet) - na vrub tohoto účtu byly platby prováděny. |
Číslo telefonu | Číslo telefonu (jednoho z telefonů), ke kterému se služba vztahuje. |
Referenční číslo | Identifikační číslo klienta u O2 Czech Republic a.s. |
Limit jednotlivé platby | Limit jednotlivé platby za pevnou linku. |
Platnost od | První den měsíce, od kterého bylo inkaso povoleno. |
Poznámka | Pole pro zadání bližší identifikace povolení inkasa. Toto pole není předáváno žádnému příjemci. Je zobrazeno pouze v systémech přímého bankovnictví. Nepovinný údaj. |
tlačítko Zpět | Zobrazí okno Přehled povolených inkas. Povolení inkasa nebude zrušeno. |
tlačítko Podpis a odeslání... | Po výběru tohoto tlačítka se otevře okno Autorizace zrušení povolení inkasa pro O2 - pevná linka/internet, které umožňuje kontrolu zadaných údajů příkazu, podepsání a odeslání příkazu do banky ke zpracování. |
Odpovědi na nejčastěji kladené otázky k danému oknu
Může v aplikaci MojeBanka Business zrušit povolení inkasa pro platby společnosti O2 Czech Republic a.s. zmocněná osoba nebo statutární zástupce právnické osoby?
Ano. V aplikaci může zrušit povolení inkasa i zmocněná osoba nebo statutární zástupce právnické osoby.
MojeBanka Business