Zrušení povolení inkasa pro O2 - pevná linka/internet

Účel obrazovky

Tato obrazovka umožňuje zrušit povolení inkasa pro platby za pevnou telefonní linku společnosti O2 Czech Republic a.s. Zrušit povolení v aplikaci MojeBanka Business mohou všichni uživatelé s přístupem k účtu (zletilí i nezletilí).

Požadavek na zrušení povolení inkasa pro O2 Czech Republic a.s. nevstupuje do vícenásobné/víceúrovňové autorizace.

Komerční banka předává 25. den každého měsíce požadavky na zrušení povolení inkasa společnosti O2 Czech Republic a.s. Pokud není 25. den v měsíci Obchodní den, termín se přesouvá na nejbližší předchozí Obchodní den. U společnosti O2 tedy dojde ke zrušení povolení inkasa od následujícího kalendářního měsíce po předání těchto požadavků.

Popis obrazovky

Prvek Popis
Číslo účtu Číslo účtu (vlastní, povolující účet) - na vrub tohoto účtu byly platby prováděny.
Číslo telefonu Číslo telefonu (jednoho z telefonů), ke kterému se služba vztahuje.
Referenční číslo Identifikační číslo klienta u O2 Czech Republic a.s.
Limit jednotlivé platby Limit jednotlivé platby za pevnou linku.
Platnost od První den měsíce, od kterého bylo inkaso povoleno.
Poznámka Pole pro zadání bližší identifikace povolení inkasa. Toto pole není předáváno žádnému příjemci. Je zobrazeno pouze v systémech přímého bankovnictví. Nepovinný údaj.
tlačítko Zpět Zobrazí okno Přehled povolených inkas. Povolení inkasa nebude zrušeno.
tlačítko Podpis a odeslání... Po výběru tohoto tlačítka se otevře okno Autorizace zrušení povolení inkasa pro O2 - pevná linka/internet, které umožňuje kontrolu zadaných údajů příkazu, podepsání a odeslání příkazu do banky ke zpracování.

Odpovědi na nejčastěji kladené otázky k danému oknu

Může v aplikaci MojeBanka Business zrušit povolení inkasa pro platby společnosti O2 Czech Republic a.s. zmocněná osoba nebo statutární zástupce právnické osoby?

Ano. V aplikaci může zrušit povolení inkasa i zmocněná osoba nebo statutární zástupce právnické osoby.

MojeBanka Business