Změna povolení inkasa pro O2 - pevná linka/internet

Účel obrazovky

Tato obrazovka umožňuje změnit povolení inkasa pro platby za pevnou telefonní linku společnosti O2 Czech Republic a.s. Změnit povolení v aplikaci MojeBanka Business mohou všichni uživatelé s přístupem k účtu (zletilí i nezletilí).

Změnit lze limit jednotlivé platby (až do výše limitu subjektu) nebo poznámku. Měnit číslo účtu plátce nelze - v takovém případě je třeba povolení na jednom účtu zrušit a následně na druhém účtu zřídit.

V případě překročení denního limitu subjektu nebude změna povolení inkasa umožněna.

Požadavek na změnu povolení inkasa pro společnost O2 Czech Republic a.s. vstupuje do vícenásobné/víceúrovňové autorizace dle následujících pravidel:
Uživatel Subjekt nemá nastavenu vícenásobnou/víceúrovňovou autorizaci Subjekt má nastavenu vícenásobnou/víceúrovňovou autorizaci
Majitel - fyzická osoba občan Plně autorizuje sám. Plně autorizuje sám.
Majitel - fyzická osoba podnikatel Plně autorizuje sám. Plně autorizuje sám.
Statutární zástupce/prezident - právnická osoba Plně autorizuje sám až do výše svého celkového denního limitu k účtu. Při prekročení limitu k účtu je požadavek uložen do stavu "k autorizaci". Požadavek vždy vstupuje do vícenásobné/víceúrovňové autorizace.
Zmocněná osoba Plně autorizuje sám až do výše svého celkového denního limitu k účtu. Při prekročení limitu k účtu je požadavek uložen do stavu "k autorizaci". Požadavek vždy vstupuje do vícenásobné/víceúrovňové autorizace.

Požadavek vstupující do vícenásobné/víceúrovňové autorizace je možné později autorizovat v okně Povolení inkas k autorizaci.

Komerční banka předává 25. den každého měsíce požadavky na změnu povolení inkasa společnosti O2 Czech Republic a.s. Pokud není 25. den v měsíci Obchodní den, termín se přesouvá na nejbližší předchozí Obchodní den. Aby první platba inkasa za pevnou linku proběhla podle nového nastavení již následující měsíc, je třeba Komerční bance předat požadavek na změnu povolení inkasa jeden Obchodní den před dnem odeslání požadavku společnosti O2 Czech Republic a.s. Obchodní den končí ve 20:30 hodin.

Příklad č.1:
25.2. je sobota(není to Obchodní den), v pátek 24.2.(tj. nejbližší předchozí Obchodní den) Komerční banka předává požadavky na změnu plateb za pevnou linku společnosti O2 Czech Republic a.s. - tzn., aby platba za pevnou linku proběhla podle nového nastavení již následující měsíc, je třeba Komerční bance předat požadavek na změnu povolení inkasa do čtvrtka 23.2. do 20:30 hod.

Příklad č.2:
25.3. je středa - je to Obchodní den, a proto v tento den Komerční banka předává společnosti O2 Czech Republic a.s. požadavky na změnu plateb za pevnou linku. Aby platba proběhla podle nového nastavení již následující měsíc, je třeba předat Komeční bance požadavek na změnu povolení inkasa nejpozději do úterý 24.3. do 20:30 hod.

Popis obrazovky

Prvek Popis
Číslo účtu Číslo účtu (vlastní, povolující účet) - na vrub tohoto účtu jsou platby prováděny.
Číslo telefonu Číslo telefonu (jednoho z telefonů), ke kterému se služba vztahuje.
Referenční číslo Identifikační číslo klienta u spol. O2 Czech Republic.
Limit jednotlivé platby Limit jednotlivé platby za pevnou linku.
Platnost od První den měsíce, od kterého je inkaso povoleno.
Poznámka Pole pro zadání bližší identifikace povolení inkasa. Toto pole není předáváno žádnému příjemci. Je zobrazeno pouze v systémech přímého bankovnictví. Nepovinný údaj.
tlačítko Zpět Zobrazí okno, ze kterého byla obrazovka vyvolána - Přehled povolených inkas nebo Povolení inkas k autorizaci. Případné změny nebudou uloženy.
tlačítko Uložit k autorizaci Po výběru tohoto tlačítka je požadavek na změnu povolení inkasa uložen do stavu "k autorizaci". Požadavek je možné později autorizovat v okně Povolení inkas k autorizaci.
tlačítko Podpis a odeslání... Po výběru tohoto tlačítka se otevře okno Autorizace změny povolení inkasa pro O2 - pevná linka/internet, které umožňuje kontrolu zadaných údajů příkazu, podepsání a odeslání příkazu do banky ke zpracování.
tlačítko Uložit změny Zobrazuje se pouze v případě vyvolání obrazovky z Povolení inkas k autorizaci. Po výběru tohoto tlačítka se uloží provedené změny v požadavku na změnu povolení inkasa pro společnost O2 Czech Republic a.s.

Odpovědi na nejčastěji kladené otázky k danému oknu

Může v aplikaci MojeBanka Business změnit povolení inkasa pro platby společnosti O2 Czech Republic a.s. zmocněná osoba nebo statutární zástupce právnické osoby?

Ano. V aplikaci může změnit povolení inkasa i zmocněná osoba nebo statutární zástupce právnické osoby.

MojeBanka Business