Žádost o znovuzaslání PINu

Účel obrazovky

Tato obrazovka umožňuje zaslat žádost o znovuzaslání PINu k platební kartě (debetní i kreditní).
Požádat o znovuzaslání PINu ke kartě může pouze majitel účtu, ke kterému je karta vydána, nebo držitel karty, který má oprávnění k danému účtu. PIN nelze zaslat k Mobilní kartě.

Popis obrazovky

Prvek Popis
Číslo karty Číslo platební karty (v bezpečném formátu).
Jméno držitele karty Jméno a příjmení držitele platební karty.
Typ karty Typ platební karty.
PIN zaslat Volba, zda má být PIN zaslán na kontaktní adresu nebo na pobočku Komerční banky.
tlačítko Zrušit Provede návrat do okna Karty ke zvolenému účtu.
tlačítko Podpis a odeslání Po výběru tohoto tlačítka se otevře okno Žádost o znovuzaslání PINu - autorizace, které umožňuje podepsání a odeslání požadavku do banky ke zpracování.

MojeBanka Business