Dobití telefonu
Účel obrazovky
Tato obrazovka umožňuje dobití kreditu předplacených SIM karet českých mobilních operátorů (O2, Vodafone, T-Mobile, BLESKmobil).
Dobití kreditu předplacené karty je možné provést z běžného účtu vedeného v CZK (českých korunách), kterého je uživatel majitelem a který zařadil do obsluhy přes službu Mojebanka, nebo k jehož obsluze přes službu Mojebanka byl zmocněn jinou osobou.
Hodnota dobití kreditu je možná v rozmezí 200 - 9999 Kč až do výše zbývajícího denního limitu uživatele a subjektu. V případě překročení limitů nebude dobití umožněno (tj. příkaz se neuloží do seznamu Příkazy k autorizaci a nevstupuje do vícenásobné/víceúrovňové autorizace). Příkaz k dobití telefonu nevstupuje do vícekolového zpracování (v případě překročení aktuálního použitelného zůstatku je zamítnut).
Komerční banka zasílá (souběžně se zpracováním příkazu) mobilnímu operátorovi požadavek na dobití kreditu SIM karty. K dobití kreditu dojde neprodleně po zaúčtování příkazu.
Upozornění: Pouze při použití funkčnosti Dobití mobilu předává Komerční banka, souběžně se zpracováním platby, operátorovi požadavek na dobití SIM karty ve správném formátu. Případné odeslání platby na účet operátora prostřednictvím Příkazu k úhradě není zakázáno, ale v takovém případě Komerční banka nezasílá požadavek na dobití operátorovi – zde záleží na dohodě mezi klientem a operátorem, zda operátor na základě této platby dobije SIM kartu.
Popis obrazovky
Prvek | Popis |
Číslo účtu | Číslo účtu plátce (vlastní účet), vybrané pomocí rolety v horním rámu okna. Na vrub tohoto účtu bude platba provedena. Pro dobití telefonu je možno vybrat běžný účet vedený v CZK (českých korunách). |
Dříve dobíjená čísla: | Seznam pro výběr dříve dobíjených čísel. Do seznamu se uloží pouze číslo, u kterého byla při dobíjení zaškrtnuta volba Uložit číslo pro příští dobití jako:. |
Operátor | Roleta pro výběr mobilního operátora. |
Telefonní číslo | Číslo předplacené SIM karty, jejíž kredit bude dobit. Zadává se 9-ti místné číslo bez předvolby. Povinný údaj. |
Uložit číslo pro příští dobití jako: | Po zaškrtnutí se číslo (po autorizaci dobití) uloží mezi tzv. dříve dobíjená čísla. Zároveň je možné číslo pojmenovat. Po odškrtnutí se číslo (po autorizaci dobití) ze seznamu dříve dobíjených čísel odstraní. |
Částka | Požadovaná částka dobití. Rozmezí částky je 200 - 9999 Kč v celých korunách. Zvolit částku je možné pomocí přepínačů. V případě volby "jiná" je třeba vypsat částku do volného pole. Povinný údaj. |
Telefonní číslo pro potvrzení dobití | Telefonní číslo pro zaslání potvrzovací SMS zprávy. Zadává se 9-ti místné číslo bez předvolby. Nepovinný údaj. |
tlačítko Smazat šablonu | Umožnuje smazat telefonní číslo ze seznamu dříve dobíjených čísel. |
tlačítko Podpis a odeslání... | Po výběru tohoto tlačítka se otevře okno Dobití telefonu - autorizace, které umožňuje kontrolu zadaných údajů příkazu, podepsání a odeslání příkazu k dobití telefonu do banky ke zpracování. |
Odpovědi na nejčastěji kladené otázky k danému oknu
Jak získám daňový doklad k dobití kreditu?
Daňový doklad k uskutečněné platbě je možné získat prostřednictvím kontaktu zákaznické linky operátora nebo přímo v prodejně příslušného operátora.
Je možné dobít kredit předplacené karty zahraničního operátora?
Ne, dobít kredit je možné pouze u předplacených karet českých mobilních operátorů.
Co dělat, když nedojde k dobití kreditu předplacené karty ?
Nejdříve je třeba zkontrolovat stav příkazu k dobití v Přehledu příkazů. Pokud je jeho stav "zaúčtovaný", a přesto karta není dobita, je třeba, aby uživatel kontaktoval zákaznickou podporu mobilního operátora.
MojeBanka Business