Průvodce prodloužením certifikátu - krok 2. ze 2
Účel obrazovky
Tato obrazovka slouží k zobrazení výsledku prodloužení certifikátu (zadaném v obrazovce Průvodce prodloužením certifikátu - krok 1. ze 2).
Při prodloužení platnosti došlo k vygenerování nového certifikátu.
Po vygenerování nového certifikátu se již nelze přihlásit do aplikace s původními certifikáty, které máte uloženy v jiných prohlížečích, počítačích nebo tabletech. Proto po vygenerování certifikátu vytvořte v druhém kroku jeho zálohu ve formě souboru P12 (tlačítko Dokončit a zálohovat). Prohlížeč vás buď vyzve k nastavení cesty k uložení certifikátu, nebo jej automaticky uloží dle nastavení vašeho prohlížeče. Obvykle jsou soubory ukládány do složky "Stažené soubory", "Stažené" nebo "Downloads". Zkopírujte si tento soubor na USB disk jako zálohu pro případ ztráty dat v prohlížeči při mazání historie prohlížeče.
Soubor P12 s certifikátem pak naimportujte do dalších internetových prohlížečů (volba Přidat certifikát v seznamu certifikátů na přihlašovací stránce aplikace).
Zálohu certifikátu do souboru P12 nelze provést na tabletech s operačním systémem iOS nebo Android. V takovém případě naimportujte certifikát do dalších prohlížečů a počítačů pomocí funkčnosti zkopírování certifikátu z jiného zařízení - v prohlížeči, do kterého chcete importovat certifikát, spusťte na přihlašovací stránce správu certifikátů (ikona klíče) a následně zvolte Zkopírovat z jiného PC.
Popis obrazovky
Prvek | Popis |
tlačítko Dokončit a zálohovat (Není dostupné na tabletech s operačním systémem iOS a Android) | Po zvolení tlačítka dojde k uložení certifikátu do prohlížeče, který právě používáte a k vytvoření zálohy ve formě souboru P12. Zároveň je ukončen průvodce. |
tlačítko Dokončit (Pouze pro tablety s operačním systémem iOS a Android) | Po zvolení tlačítka dojde k uložení certifikátu do prohlížeče, který právě používáte a zároveň je ukončen průvodce. |
MojeBanka Business