Průvodce změnou e-mailu v certifikátu - krok 1. ze 3
Účel obrazovky
Tento průvodce slouží k provedení změny e-mailu ve vašem certifikátu uloženém v internetovém prohlížeči.
V rámci změny e-mailu dojde k vygenerování nového certifikátu.
Po vygenerování nového certifikátu se již nelze přihlásit do aplikace s původními certifikáty, které máte uloženy v jiných prohlížečích, počítačích nebo tabletech. Proto po vygenerování certifikátu vytvořte v třetím kroku jeho zálohu ve formě souboru P12 (tlačítko Dokončit a zálohovat). Prohlížeč vás buď vyzve k nastavení cesty k uložení certifikátu, nebo jej automaticky uloží dle nastavení vašeho prohlížeče. Obvykle jsou soubory ukládány do složky "Stažené soubory", "Stažené" nebo "Downloads". Zkopírujte si tento soubor na USB disk jako zálohu pro případ ztráty dat v prohlížeči při mazání historie prohlížeče.
Soubor P12 s certifikátem pak naimportujte do dalších internetových prohlížečů (volba Přidat certifikát v seznamu certifikátů na přihlašovací stránce aplikace).
Upozornění:
Popis obrazovky
Prvek | Popis |
Heslo | Pole pro zadání stávajícího hesla k certifikátu. |
tlačítko Ukončit průvodce | Po zvolení tlačítka bude ukončena změna e-mailu. V platnosti zůstane původní certifikát a e-mail. |
tlačítko Pokračovat | Po zvolení tlačítka se zobrazí obrazovka Průvodce změnou e-mailu v certifikátu - krok 2. ze 3.. |
MojeBanka Business