Změna nastavení telefonních čísel a e-mailových adres - zadání údajů

Účel obrazovky

Tato obrazovka slouží k provedení změn kontaktních údajů – telefonních čísel a e-mailových adres v KB. Autorizované změny budou zaslány i do dceřiných i partnerských společností finanční skupiny KB (v případě, že klient je zletilý a má v některé společnosti nějaký produkt či smlouvu). Změnit kontaktní údaje mohou pouze majitelé produktů a u platebních karet jejich držitelé.

Popis obrazovky

Odkaz Popis
Přehled vybraných údajů ke změně Přehled kontaktních údajů, které byly vybrány v obrazovce Nastavení telefonních čísel a e-mailových adres.
Zadání nových údajů Pole pro zadání nových kontaktních údajů.
Informace k mobilnímu telefonu ke kartě Telefonní číslo pro zaslání PIN a ověření plateb na internetu formou SMS.
  • České mobilní číslo je možné zadávat bez předvolby +420.
  • Zahraniční mobilní číslo je třeba uvést včetně mezinárodní předvolby ve formátu "+XXXXXXXXXXXXXX" a bez mezer.
  • tlačítko Použít e-mail z certifikátu Po zvolení tlačítka se do pole pro zadání nové e-mailové adresy doplní e-mailová adresa uložená ve vašem certifikátu.
    tlačítko Použít kontaktní e-mail Po zvolení tlačítka se do pole pro zadání nové e-mailové adresy doplní vaše klientská kontaktní e-mailová adresa.
    tlačítko Zpět Po zvolení tlačítka dojde k návratu na obrazovku Nastavení telefonních čísel a e-mailových adres bez uložení změn.
    tlačítko Podpis a odeslání Po zvolení tlačítka se zobrazí obrazovka Změna nastavení telefonních čísel a e-mailových adres - autorizace.

    MojeBanka Business