Nastavte si v menu oznámení zasílání SMS zpráv - budete tak informováni o každém pohybu na účtu, platbě platební kartou, generování výpisů.
Sjednejte si prostřednictvím Mojibanky hypotéku nebo stavební spoření.
Nastavte si v menu eVýpisy generování elektronických výpisů.
Pro opakované platby si zadejte trvalé příkazy (o neprovedeném trvalém příkazu budete informováni prostřednictvím papírového oznámení, pokud si přejete toto oznámení nedostávat, zajděte na pobočku).
Vážená klientko, vážený kliente,
Vítáme Vás v demoverzi internetového bankovnictví Komerční banky. S internetovým bankovnictvím Mojebanka máte možnost využívat bankovní služby 24 hodin denně. Můžete své finance obsluhovat z pohodlí svého domova či kanceláře - zadávat platby, trvalé příkazy, inkasa, sledovat pohyby na účtu a spoustu dalších bankovních operací. Prostřednictvím této schránky Vám budeme pravidelně sdělovat novinky o produktech KB a důležité informace týkající se obsluhy internetového bankovnictví.
Demoverze negarantuje ukázku aktuální podoby aplikace Mojebanka.
Komerční banka
© 2011 Komerční banka – Société Générale Group
Klientská linka přímého bankovnictví
tel.: 800 152 152 (v rámci ČR), +420 955 551 552 (ze zahraničí)
e-mail: mojebanka@kb.cz